Мова  УкраїнськаРусский

Як оформити куточок споживача?

писати admin Опубліковано в: Новини Дата стоврення : 2017-09-21 Переглядів : 481 Комментар : 0

Куточок споживача зазвичай створюють з метою ознайомлення клієнта з інформацію про поставника послуг, та безпосередньо, про свої права. Оформлення куточка споживача, звичайно, повинен відповідати сфері діяльності, представленій продукції, категорії товарів, які ви надаєте клієнтам.

Зазвичай, куточки споживача оформлюють у вигляді стенду, розміщують його у доступному для клієнта місці, та наповнюють необхідною для споживачів інформацією.

Перелік документів у куточку споживача 2017

Згідно п.10 Порядку №833, обов’язковим є розміщення такої інформації:

  • Інформація, що стосується підприємця. Зазвичай, достатньо вказати ПІБ особи;
  • Книга скарг і пропозицій, прошнурована, пронумерована, засвідчена підписом ФОП;
  • Номери телефонів та адреса органів захисту прав споживача;
  • Ліцензії;
  • Нормативні документи: Порядок №833, ЗУ «Про захист прав споживачів».

Решта документів, розміщених на куточку споживача, залежатиме безпосередньо від виду діяльності, спеціалізації магазина: правила продажу видів товарів, санітарні норми, тощо.

Таким буде правильне наповнення для куточку споживача в Україні. Решта: дизайн, колір, форма, розміри, тощо, ви обираєте за власними смаками та побажаннями, щоб куточок краще пасував до інтер’єру та одразу впадав у вічі.

Теги :