Оформлення вуличних стендів
Комерційні компанії за допомогою подібних стендів інформують своїх клієнтів про різні акціяї або послуги; муніципальні установи доносять важливу інформацію до населення. Свою популярність інформаційні таблички набули із-за відносно простої технології виробництва, легкості в установці, транспортування, обслуговуванні і невисокою ціною.
Сьогодні інформаційний стенд - це не просто звичайна дошка з різними повідомленнями, а часто цікава і оригінальна дизайнерська конструкція. Завдяки професійним оформлювальним рішенням стенди стають особливо помітними, в результаті на них звертає увагу велика кількість людей. Надійність вуличного стенду - найважливіша характеристика, що залежить від типу каркаса, якості використовуваного металу та інших факторів. Для забезпечення стійкості стенди можуть бути обтяжені спеціальними обважнювачами, які можуть бути бетонними або наливними.
Якщо ж необхідна надійний захист від вітру, то встановлюються люверси – спеціальні отвори для шнурівки, яке об'єднує полотно і каркас конструкції. Таким чином, інформаційні вуличні щити підходять для організацій самого різного роду діяльності. При грамотному оформленні вони можуть стати дуже ефективним бюджетним рекламним носієм, який дозволить продемонструвати відомості величезній кількості люде.
Дошка пошани – спеціальний стенд з фотографіями та іменами кращих працівників підприємств, чиновників, учнів шкіл та інших навчальних закладів. Подібна традиція розміщення на дошках пошани зародилася ще в середньовічному Китаї, але в наших краях стала інтенсивно популяризуватися в часи Радянського Союзу, а сьогодні як і раніше зберігає актуальність. Фактично, дошки пошани являють собою альбом з фотографіями самих успішних людей міста, установи, підприємства з короткими відомостями про них.
Також на таких стендах можуть відзначатися заслуги не тільки окремих людей, але і цілих трудових колективів або навіть підприємств. Якісно виготовлена і грамотно оформлена дошка пошани здатна на багато що: підвищити престиж організації в очах потенційних клієнтів і партнерів, підняти бойовий дух персоналу, а також служити додатковим засобом заохочення окремих фахівців і підрозділів установи.