Мова  УкраїнськаРусский

Як оформити куточок споживача?

писати admin Опубліковано в: Новини Дата стоврення : 2017-09-21 Переглядів : 1566 Комментар : 0

Оформлення куточка споживача

Куточок споживача зазвичай створюють з метою ознайомлення клієнта з інформацію про поставника послуг, та безпосередньо, про свої права. Оформлення куточка споживача, звичайно, повинен відповідати сфері діяльності, представленій продукції, категорії товарів, які ви надаєте клієнтам.

Оформлення куточка споживача

Зазвичай, куточки споживача оформлюють у вигляді стенду, розміщують його у доступному для клієнта місці, та наповнюють необхідною для споживачів інформацією.

Куточок споживача, яку інформацію слід розмістити.

Стенд куточок покупця

Згідно п.10 Порядку №833, обов’язковим є розміщення такої інформації:

  • Інформація, що стосується підприємця. Зазвичай, достатньо вказати ПІБ особи;
  • Книга скарг і пропозицій, прошнурована, пронумерована, засвідчена підписом ФОП;
  • Номери телефонів та адреса органів захисту прав споживача;
  • Ліцензії;
  • Нормативні документи: Порядок №833, ЗУ «Про захист прав споживачів».

Решта документів, розміщених на куточку споживача, залежатиме безпосередньо від виду діяльності, спеціалізації магазина: правила продажу видів товарів, санітарні норми, тощо.

Стенд куточок споживача

Таким буде правильне наповнення для куточку споживача в Україні. Решта: дизайн, колір, форма, розміри, тощо, ви обираєте за власними смаками та побажаннями, щоб куточок краще пасував до інтер’єру та одразу впадав у вічі. Також звертаємо вашу увагу ,що на підприємстві обов’язково повинен бути присутній стенд з охорони праці.

Теги :