Оформлення куточка споживача
Зазвичай, куточки споживача оформлюють у вигляді стенду, розміщують його у доступному для клієнта місці, та наповнюють необхідною для споживачів інформацією.
Куточок споживача, яку інформацію слід розмістити.
Згідно п.10 Порядку №833, обов’язковим є розміщення такої інформації:
- Інформація, що стосується підприємця. Зазвичай, достатньо вказати ПІБ особи;
- Книга скарг і пропозицій, прошнурована, пронумерована, засвідчена підписом ФОП;
- Номери телефонів та адреса органів захисту прав споживача;
- Ліцензії;
- Нормативні документи: Порядок №833, ЗУ «Про захист прав споживачів».
Решта документів, розміщених на куточку споживача, залежатиме безпосередньо від виду діяльності, спеціалізації магазина: правила продажу видів товарів, санітарні норми, тощо.
Таким буде правильне наповнення для куточку споживача в Україні. Решта: дизайн, колір, форма, розміри, тощо, ви обираєте за власними смаками та побажаннями, щоб куточок краще пасував до інтер’єру та одразу впадав у вічі. Також звертаємо вашу увагу ,що на підприємстві обов’язково повинен бути присутній стенд з охорони праці.